رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره

رادین مامان و بابا

تولد رادین

1391/1/31 22:02
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

نایت اسکین                     

 

عزیزم تولدت مبارک انشالله صد و بیست ساله شی

گل پسرم امسال شرمنده هستم از اینکه اونطور که باید نتونستم برات تولد بگیرم چون تولدت دقیقا تو هفته ای بود که امتحان دکترا داشتم و نتونستم وقت کافی برات بذارم و لی به امید خدا قول میدم سال بعد جبران کنم

این هم چند تا از عکسهای تولد عزیز دلم رادین جون

 

 

 

 

 

نایت اسکین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الناز
2 اردیبهشت 91 12:11
سلام. مباركه. ايشالا خدا نگه داره واست.
ميتونم بپرسم چطور باردار شدي و چطور شد كه پسر شد؟


سلام الناز جان به سلامتی میخوای باردار بشی؟
خواست خدا بود که پسر به ما داداما من خودم دختر بیشتر دوست داشتم،ولی الان عاشق پسرم هستم.
مامان پارسا جیگر
27 اردیبهشت 91 19:35
سلام خاله جون تولدت مبارک پسر نازی دارید خدا حفظش کنه
مامان كاميارناناسو
14 تیر 91 0:59
تولدش مبارك