رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

رادین مامان و بابا

سال نو مبارک (خاطرات عید 93)

1393/1/28 10:47
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان من دارم خاطرات عید یه مرد رو مینویسم خاطرات یه مرد سه سالهچشمک

سال ٩٢ هم با تمام خوبیها و بدیها سختی ها و راحتی ها گذشت من و بابات یک سال پیرتر شدیم و تو گل پسرم و خواهرت یک سال جوانتر .از خدا میخواهم همیشه شاد و موفق باشید.

امیدوارم سال های سال در کنار هم با خوبی و خوشی طی کنیم ومن خاطرات عید خانوادمون رو در کنار خاطرات تو  گل پسر نازم ثبت کنم و بنویسم.

انشالله سال ٩٣ سالی سرشار از موفقیت و شادی و بهروزی برای همه آدمها و  تو گل پسر نازم و خانوادمون باشه. انشالله

 

خاطرات عید ٩٣ رادین به روایت تصویر

 

 

بهار پر طراوت گیلان

 

رادین لحظاتی پس از سال تحویل

 

یه خرابکاری کوچولو (خراب کردن مترسک باغچه عزیز جون)

 

حالا چیکار کنم گریه

ا

خودم به جای مترسک میشینم تو مزرعه نیشخند

رادین و قو سواری تو دریاچه

بلاخره رادین و آیلین رو تونستم یه جا گیر بیارم و عکس بگیرم قلب 

 

امسال عید همش از عکس گرفتن فراری بودی و کلی سر عکس گرفتن اذیتم کردی کلافه

 

دست از سر من بر نمیدارین آغا (تلفظ رادینی) نمیخوام عکس بگیرم  عصبانی 

رادین تو هوای آزاد یه دل سیر دوچرخه سواری کرد  و کلی خوش گذروند هورا

پسندها (2)

نظرات (0)