رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

انتخاب اسم رادین

1389/12/21 15:40
19,605 بازدید
اشتراک گذاری

                            

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

سلام

پسر ناز مامان از همون روزی که خبر دار شدیم عسل مامان و بابا یه پسر خوشگل و تپلیه به فکر پیدا کردن یه اسم خوب برا قند عسلمون بودیم و همه تلاشمونو کردیم تا یه اسم خوب پیدا کنیم بابایی هم کلی کتاب اسم خرید و من همش در حال سرچ و گشتن تو کتابا بودم و شب که بابایی می آمد خانه  روی اسمهای منتخب بحث می کردیم   من تا الان نمی دونستم پیدا کردن اسم خوب اینقدر سخته ! بیشترین وسواس ما روی معنی اسمی بود که برا تو می خواستیم انتخاب کنیم  چون عقیده داشتیم معنی اسمها روی شخصیت آدمها تاثیر داره پسر عزیزم من و بابا اسم رادین را برای تو انتخاب کردیم که اگه خدا بخدا شخصیتت مثل معنی اسمت باشه می دونی رادین یعنی چی؟

رادین:جوانمرد صفت، از ریشه راد ، جوانمرد و کریم و گشاده دل و صاحب همت و سخاوت

امیدوارم در آینده انسان جوانمرد و با همتی باشی که به مدارج عالی برسی با سخاوت باشی و تا اونجایی که از دستت بر می یاد   به آدمهای دیگه خوبی کنی. الان بزرگترین آرزوی من اینه که بتونم از تو یه آدم موفق در همه زمینه ها مخصوصا علم و دانش بسازم  کسی که باعث یه پیشرفت بزرگ و مهم در زندگی بشریت بشه امیدوارم که خداوند در این راه کمکم کنه  .

خیلی دلم میخواد تا بعدنا نظر خودتو راجع به اسمت بدونم امیدوارم که خوشت بیادتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

                                     

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

   

                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
22 اسفند 89 0:56
سلام اسمش خیلی زیباست


lمرسی از لطفت عزیزم
s
29 مرداد 90 0:26
نام برادرزاده من هم قرار تا 45 روز دیگر رادین شود


مبارکه به سلامتی از روی اسم رادین انتخاب کردین؟