رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

خرید لباس مامانی برای به دنیا اومدن رادین جون

1389/12/21 15:27
814 بازدید
اشتراک گذاری
 

 

سلام عزیز دلم سلام خوشگل مامان خوبی الهی که همیشه خوب و خوشحال باشی

عزیزم من و بابایی دوشنبه۱۶ اسفند  رفتیم  تا برای وقتی که کوچولوی نازمون به دنیا مییاد و مامانی  باید چند روز استراحت کنه لباس بخریم ما رفتیم هفت تیر آخه اونجا بورس لباسای بارداری و شیر دهیه. پسرم دست بابایی درد نکنه یه لباس خیلی خوشگل خرید که خیلی هم پولش شد من دلم نمی اومد بگیرم ولی بابایی مثل همیشه مهربون و دست و دل باز بود و همون لباس رو با اصرار  گرفت .من این روزا زیاد راه نمی رم آخه می ترسم عسلم اذیت بشه واسه همین زود برگشتیم خونه ولی خوش گذشت   

                          تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
19 اسفند 89 15:50
سلام مبارکت باشه الهی به سلامتی و شادی بپوشی