رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

درباره بابایی

1389/12/21 16:01
624 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام عزیز دلم الهی که خوب و سلامت باشیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسر گلم امروز می خوام یه کم در مورد بابایی باهات صحبت کنم

پسرم تو بهترین بابای دنیا رو داری انشااله می یای و می بینی خیلی مهربون و دلپاک و ساده است و  تو کار خیلی جدی و تو زندگی خیلی شوخه. همیشه به فکر بقیه آدمهای دور و برش است و می خواد تا اونجاییکه می تونه به بقیه کمک کنه  البته این رو نه تنها من بلکه همه اونهایی که می شناسنش می گن .خیلی دلم می خواد وقتی بزرگ شدی بشی عین بابات یعنی یه مرد مهربون و  با همت و موفق و دست و دلباز و البته قد بلند .خیلی هم تو رو دوست داره و همش به فکر سلامتی من و تو است نمی دونی برای اینکه تو سالم و باهوش باشی و رشد خوبی داشته باشی چه چیزا که برای مامانی نمی خره انواع خوراکی های مفید و میوه و انواع گوشت های محلی .وقتی میاد خونه آمار خوردن من رو هم می گیره تا

ببینه تنبلی نکرده باشم و از همشون خورده باشمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

   الهی من قربون این بابا و پسر نازش برمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

من  همه سعی خودمو می کنم تا تو رو همین جوری بار بیارم به امید خدا  

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)