رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

رادین چهار ماه و هشت روزه

1390/5/27 2:32
916 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر ناز من

قند عسل مامان این روزا  سخت مشغول کار بر روی پروژم  هستم تا به امید خدا تا عید فطر کارها

ی عملی رو تموم کنم واسه همین نمیتونم هر روز خاطراتتو بنویسم ولی اصلا نگران نباش همه رو با تصویر واست ثبت میکنمچشمک

گل پسرم ما روز پنج شنبه ٢٠ مرداد رفتیم مرکز بهداشت تا واکسن چهار ماهگیتو بزنیم من خیلی استرس داشتم ولی نمیدونستم پسرم پهلوونیه واسه خودش چون ٢٠٠ گرم اضافه وزن داشت و وقتی واکسن رو زدن فقط یه کوچولو گریه کرد

از زبون رادین( من فقط حس کلدم یه پشه نیشم زد  من مثل دایی ابلاهیم خیلی قوی هستم اصلا هم گریه نداشت فقط قیافه ی خانومه یه طولی بود همین بود که گلیه کردم وگرنه آمپول که تلس نداره )

بر گشتیم خونه یه کم تب کردی ولی زود خوب شدی شکر خدا

 

بعد از یه واکسن کوچولو یه کم تقویتی لازمه دیگه!!!!!( ٢٠ مرداد)

 

اولین چیزی که رادین بدون کمک کسی برداشت و برد دهنش

 

اوا عکسمو گلفتی خبر میدادی خوب؟؟!!!!!!

 

 

رادین مستقل وقتی مامانی خونه نیست

 ( مامان فکل کرده من منتشو میکشم من خودم رو پای خودم وامیسم)

 

 من روز یک شنبه ٢٣ مرداد بعد از اینکه رادین خوشگله من تیپ زد و لباسهایی رو که دقیقا سال پیش مرداد ماه از دبی خریده بودیم رو پوشید و  رفتیم و برای عزیزم کالسکه گرفتیم من اصلا سال پیش که اینها رو میخریدیم تصورش رو هم نمیکردم که امسال اینهارو تن عزیز دلم کنم! مبارکت باشه

 

 

 

رادین در حال ابراز احساسات به مامانی!

 خوب چیه خیلی تعجب داشت منو تو کالسکه دیدین؟؟؟!!!!

 

ناز پسر ماماننمیدونم این کتاب آشپزی من چه جذابیتی برا تو داره که هر وقت میبینیش از هیجان نفست بند میاد

فدای اون خنده های نازت بشم

رادین سرباز!

 

خداحافظ تا بعد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

داداش رادین
28 مرداد 90 2:46
----------------------------------------------------- رادین : وای خلبزه ملیض میسی خدایی نکلده بیا قلال بذالیم دوپینگ نکنیم هلچند خلبزه سپینگ وچارپینگ حساب میشه راستی بیا تو فیس بوک آدرس من : http://www.facebook.com/Radin.Jamshidy [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] -----------------------------------------------------
مامان مهرسا
7 شهریور 90 13:44
آخی الهی مامانش دیگه باید به فکر عروس گرفتن باشی ماشاالله پسرت مردی شده واسه خودش بابا
رادین کوچولو
22 شهریور 90 13:50
سلام وبلاگ قشنگی دارید. ولی از وبلاگتون قشنگتر آقا رادینه که خیلی بازیگوش به نظر میرسه!!! ببخشید خودم رو معرفی نکردم!!! رادین هستم منفی دو ماه سن دارم (2 ماه دیگه اگه خدا بخواد بدنیا میام).
مامان رادین
24 شهریور 90 11:29
چه پسمل نازیییییییییییییییییییی. اسم کوچولوی منم رادینه. تاریخ تولدشون هم حدودا به هم نزدیکه. رادین من 6 اردیبهشت 90 به دنیا اومد
اسما
20 آذر 90 19:48
سلام مامان رادین. خیلی وبلاگتون قشنگه. انشالله خدا رادین جون رو براتون حفظ کنه. سایه تون بالا سرش باشه .
صحرا
20 آذر 90 20:26
سلام.چه نازه و شما چقدر با حوصله اید!!!!!!!!!!