رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

خداحافظی خاله سهیلا

1390/7/1 0:09
968 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام کوچولوی خاله بالاخره من که تو 20 خرداد اومده بودم پیشتون الان که 8شهریور {عید فطر} دارم برمیگردم تبریز حدود سه ماه شد ولی من اصلا باور نمی کنم چون خیلی زود گذشت البته  خیلی خیلی هم خوش گذشت نمی دونم چه طوری باور کنم که دیگه اون لپا تو با گاز گرفتنم قرمز قرمز نکنم وبغلت نکنم  niniweblog.comدارم بد ترین موقع میرم تازه شیطنتات گل کرده بود انیمیشن میکی موس

ای خدادیگه ما  داریم میریم اگه خوبی وبدی وگاز گرفتنی از ما دیدی  حلالمون کن خاله  اره خوب وقتی مامانوبابات بیاین و منو برسونن شما هم یه هفته میمونین تبریز خوب یه فرصتی خودمو یه کوچولو جمع و جور کنم

خاله جون دیگه داری بزرگ می شی   واسه خودت مردی می شی مواظب خودت باش مرد کوچولو راستی مرد خونه شدی وقتی بابا جایی رفت مواظب مامانتم باش   ماچماچبامن حرف نزن

 

niniweblog.com

                                       

                                                                                                                     

    

                              niniweblog.com     

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)