رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

رادین مامان و بابا

یاداشتی از خاله سهیلا به اقا فسقلی خودم

1390/5/18 21:39
991 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خاله من خاله سهیلام که دارم برات مطلب می نویسم خاله جون از همون روزای اولی که توی ناز مامانی به دنیا اومدی بعد از دوازدهومت که اومدید تبریز من پیشت بودم  و لحظه لحظه ی روزای بزرگ شدنتو دیدم میبینمخاله تو خیلی شیرین ونازی الان که مامان پر فو سوره داره میره دنبال پروژش منو عسلی باهم تنخا می مو نیم اوا اشتباه شدتنها بگزریم تو که پدر منو تا مامانی بیاد در میاری بالاخره بعد از مدتی بازی با توی گل من گولی  مامانی که  رفته بود دنبال پروژش حدودا" دورو برای ساعت ٥ بر می گر ده خونه

خلاصه اقا رادین من که از غاز گرفتن اون لپای خو شگلت سیر نمی شم

 

رادینی من خیلی خو شحالم friend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comکه تابستون نودمو تو خونه ی خواهرمو اقا کیا به همراه یه کوچولوی ناز بگزرونم

 خدا حافظ خاله بای بای

   friend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهرسا
23 مرداد 90 16:06
ماشالله چقدر زو د بزرگ شد انگار همین دیروز بود که به دنیا اومد یادته مامانش ایشالا 120 سال زنده باشه زیر سایه پدر و مادر گلش