رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

رادین مامان و بابا

تولد بابایی

1390/5/2 0:00
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.comniniweblog.com

سلام عزیز دل مامان خوبی انشالله همیشه خوب و شاد باشی و به هر هدف خوبی که تو دلته برسی

مامانی امروز ١ مرداد بود یه روز خاص برای خانواده سه نفره ما آره روز تولد بهترین بابای دنیا ،روز تولد بهترین شوهر دنیا .

خیلی دوست داشتم تو هم بزرگ بودی و با هم برنامه می چیدیم برا غافلگیر کردن بابا niniweblog.com

.منتظر می مونم تا سالهای بعد به امید خدا با هم این کارو بکنیم.راستشو بخوای بابا دو روزه رفته شمال تا کارای ساخت ویلا رو شروع کنه تا به امید خدا تا قبل از عید تموم بشه و تولد یه سالگیتو اونجا بگیریم قرار بود امروز بیاد من هم کیک درست کرده بودم و آماده اومدن بابایی بودم ولی امروز نیومد .زنگ که میزنه اول حال تو رو می پرسه میگه خیلی دلش برات تنگ شده حق هم داره من که همیشه با تو هستم ٥ ساعت که میرم دانشگاه دلم برات تنگ میشه چه برسه دو سه روز نبینمت راستی گل پسر نازم از وقتی تو اومدی تو زندگی ما همش خبرای خوش به ما میرسه از بس خوش قدمی .فدای اون قدمهای کوچولوت.از طرف رادین برای باباییniniweblog.com

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علیرضا
4 مرداد 90 13:30
تولد باباییت مبارک عزیزم. واقعا وجود بچه ها پر از نعمت و برکته