رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

رادین مامان و بابا

اولین شونه کردن موی سر رادین

1390/4/8 20:01
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

 

رادین دو ماه و بیست روزه

سلام پسرعزیزم این روزها خیلی سرم شلوغه و به زور کارامو میرسم انجام بدم ولی بهت قول میدم که خاطراتتو ثبت کنم امروز برای اولین با رخاله سهیلا موهای خوشگل و مشکی تو رو با شونه مخصوص شونه کرد کلی ناز شده بودی آخه موهای تو بلند و مشکیه و وقتی شونه میشن خیلی ناز میشی .

 سه روزی میشه که یاد گرفتی رو پاهات وایسی و وقتی سر پا نگه می داریمت فشار میدی و سعی میکنی رو پاهات وایسی و همچنین در تلاشی تا دستاتو به طرف اشیا ببری و با ضربات کوچیک که به عروسکات می زنی و اونها تکون میخورن کلی کیف میکنی.

راستی در حین نوشتن این مطلب از خواب بیدار شدی و برا اولین بار وبلاگتو دیدی با تعجب نگاه میکردی و به آهنگ گوش میکردی امیدوارم خوشت اومده باشه.دوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

طنین
10 تیر 90 14:55
رادین جون من و شما توی یک ماه ویک سال به دنیا اومدیم.امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم.
م
11 تیر 90 8:31
عزیزم امیدوارم با این پاها قدمهای محکم و استواری در زندگی بر داری
ملیحه
12 تیر 90 0:29
دانيال
13 تیر 90 13:37
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
شیدا
29 تیر 90 0:56
بابا این بچه چقده نازه. آخی چشاشو! چی زاییدی دختر تو!! ماشالا ماشالا
دانيال
29 تیر 90 14:23
سلام خاله جوني جوني سايت قشنگي داريد ان شاءالله به سلامتي ني ني كوچولوتون را ببينيد عزيز دلم اگه دوست داشتي از طريق تلگراف به مدير سايت به من راي بده " كدم 67 " هست با احترام دن دني