رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

رادین مامان و بابا

قربون دعای رادینم برم

1390/4/5 23:39
896 بازدید
اشتراک گذاری

                                        niniweblog.com

 

سلام پسرم شکر خدا یه روز دیگه زنده هستم و فرصت کردم تا خاطرات امروزمونو ثبت کنم پسرم همانطور که گفتم پروژه ارشدمو دوباره شروع کردم امروز هم صبح ١١ بعد از اینکه سه وعده شیر بهت دادم و کلی به خاله سهیلا توصیه کردم  بدو بدوniniweblog.comرفتم دانشگاه با هزار امید و استرس اولین تستمو زدم باورت نمیشد که جواب داد خیلی خوشحال شدم حتما به خاطر دعاهای تو عزیز دلم بود که گره کار من بلاخره باز شد ممنون مامانیniniweblog.com.

بعد از ظهر که برگشتم مثل دیروز بهت شیر دادم وکلی با هم بازی کردیم و تو قهه قهه می زدی ومن کلی کیف میکردم الان که دارم اینو مینویسم ساعت یازده و نیمه شبه  تو رو پاهام خوابیدی و بابات هنوز نیومده آخه این روزا حسابی سرش  شلوغه و داره واسه من و تو زحمت میکشه قول بده پسر خوبی باشی و قدر بابای خوب و مهربونتو بدونی باشه عزیزم آفرینniniweblog.com

 

                     niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دست باز
6 تیر 90 14:27
سلام خیلی کار قشنگ و جالبی کردید بسیار بسیار زیباست برای رادین کوچلو و شما پدر و مادر خوب بهترین هارو آرزومندم
مامان علیرضا
7 تیر 90 12:00
دعای همه پدر مادرا همینه. خدا قوت به شما مادر عزیز و فعال موفق باشی خانمی
مدرسه مامان ها
8 تیر 90 19:39
سلام مامان مهربون خدا فرزند پاک و نازتوون رو بهتون ببخشه مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید مامانای خوبی مثل شماست