رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

رادین مامان و بابا

آخرین سونوگرافی

1390/1/16 23:18
1,179 بازدید
اشتراک گذاری

                       niniweblog.com

سلام عسل مامان

عزیز دلم دیگه تا لحظه دیدار ۳ روز بیشتر نمونده باورم نمیشه خیلی خوشحالم استرس دارم کلا این روزا یه حال و هوای دیگه ای تو خونمونه دیگه از این به بعد ۳ تایی با هم هستیم وای چه حس غریبی دارم اصلا نمیتونم توصیف کنمniniweblog.com

 .دیروز ۱۵ فروردین ۹۰ رفتیم سونو گرافی وای اون دست و پاهای کوچولوتو دیدم و تصور میکردم اگه لباسهایی رو که خریدم تنت کنم چه شکلی میشی؟!موهای سرت رشد کرده بودن و سیخ وایساده بودن پسرم دور از چشم مامان فشن میزنیniniweblog.com

وزنت ۳۲۰۰ گرم بود من با آنا رفته بودم سونو  بابات زنگ زد و اول وزنتو پرسید کلی ذوق کرد که پسرش تپل مپل شده .بعدش رفتیم دکتر و تاریخ زایمان فیکس شد ۲۰ فروردین ساعت ۸.۳۰ سزارین تو بیمارستان پاسارگاد از یه طرف میترسم و از طرف ذیگه خوشحالم که هر چه زودتر تو رو میبینم عزیزم تا اون روز بیصبرانه منتظرم دوست دارم عزیز دلم مواظب خودت باشniniweblog.com

                                                     niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
17 فروردین 90 8:46
سلام الهی تو شادی و سلامتی دنیا بیاد





مامان حسین
17 فروردین 90 11:02
سلام
امیدوارم به سلامتی زایمان کنی و نی نی گلت را ببینی.


شیدا
29 تیر 90 1:10
رادین جان من الان میبینم این پستو ولی یادمه که جدا مامان گلت اون موقع استرس داشت. یه استرس شیرن. و بی صبرانه منتظرت بود حتی مامانت بهم گفت که این استرس از استرس کنکور هم بدترو بیشتره!!! قدر مامان گلت بدون