رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

رادین مامان و بابا

روزهای اخر انتظار

1390/1/17 16:59
617 بازدید
اشتراک گذاری

                   تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

سلام قند عسل مامانتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد که این روزها شیطونیهات بیشتر شده تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمیدونم تو هم مثل مامان طاقتت تموم شده و میخوای هر چه زودتر بیای باورت میشه بعد از این همه مدت انتظار حالا فقط ۲ روز مونده تا بغلت کنم بوست کنم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

واااااااااااااااااااای خدای من تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بابات این روزها خیلی حال عجیبی داره میبینی یه گوشه نگاه میکنه و به فکر میره و لبخند خوشگلی رو لباشه از این حالتاش میفهمم که داره به تو فکر میکنه قبلا اصلا از این حالتا نداشت  بیصبرانه منتظر اومدن عزیزمون هستیم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 الان حدود ۲۰ روزه که آنا پیش ماست باید اینو بدونی که برا تو خیلی زحمت کشیده هم کلی برای سیسمونیت زحمت کشیده و برات لحاف تشک های خوشگل درست کرده هم از اول حاملگیم با اینکه راهش دور بوده همش اومده و به من رسیده هم قبل از تولد تو کلی کادوهای خوشگل هم از سوریه آورده و هم اینجا خریده عکس دوچرختو گذاشتو تو وبلاگ عکس بقیه رو هم بعدن میذارم تو وبلاگت .دیروز که داشتیم میرفتیم آرایشگاه تا برا اومدن تو خوشگل کنیم من گفتم رادین به من گفته پول آرایشگاه آنا رو من باید حساب کنم وای کاش بودی و میدیدی چه ذوقی کرد و بهش قول دادم تو وبلاگت بنویسم تا بعدنا بدونی من پول آرایشگاه آنا رو از طرف تو دادم اگه بعدنا اینو بهش بگی فکر کنم کلی ذوق کنه داییهات و خالهات و بابا بزرگ و مامان بزرگت کلی منتظرت هستند بیا عزیز دلم

                           تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maman mehrsa
17 فروردین 90 21:51
salam maman radin enshaala zayeman khobi dashte bashi aslan ham natars sezarian aslan tars nadare vaghti ninito baghal koni hame dardato yadet mire be omid salamati khodet va nini nazet va yek zayemN khob bye
مامان فرزانه
18 فروردین 90 0:28
سلام عزیزم وای چه روزاییه یادم که میوفته می بینم چه لحظاتی رو گذروندم ها منم سزارین کردم ایشالله رادین جونو صحیح و سالم تو بغل بگیریو قول بده عکسشو زودتر برامون بذاری تا این گل پسمل و ببینیم به نیایش منم سر بزنید خوشحال می شیما