رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

ماهی عید

1389/12/23 22:15
516 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلم خوبی امروز نمیدونم چرا کمتر تکون خوردی اینطوری خیلی نگران می شم عزیزم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 درسته روزهای قبل خیلی اذیت می شدم ولی همیشه ترجیح می دم تکوناتو احساس کنم تا خیالم راحت باشه که حالت خوبه نکنه امروز مریض بودی خدا کنه فردا دیگه همون تکونهای قبلی رو داشته باشی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

راستی پسرم دیشب بابایی وقتی اومد خونه یه دسته گل خوشگل تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و سه تا ماهی قرمز و ناز گرفته بود و همش می گفت اگه رادین اینجا بود با این ماهی ها کلی بازی می کرد راستی دسته گلی رو که گرفته بود ۴ تا گل داشت گفت یکیش برا تو و سه تاش برای پسرمه البته داشت شوخی می کرد تا لج من رو در بیاره  قند عسل من دیگه ۷ روز بیشتر به عید نمونده و همه جا حال و هوای عید دارهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ولی من امسال به خاطر این منتظر عید هستم که به دنیا اومدن تو نزدیکتر می شهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

راستی الان که من دارم مینویسم بابایی رفته سه راه جمهوری تا برای گل پسرمون دوربین بخره تا عکس و فیلم بگیریم برف باریده و هوا سرده

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و بابایی کاپشن هم نبرده ولی به عشق تو رفته انشالله بعدنا قدر باباتو بدونی

                  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)