رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

عشق بابایی به رادین جون

1389/12/22 0:19
733 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام بر پسر جوانمرد خودم رادین جون

چطوری پسر گلم خوبی بابایی امشب دیدم حسابی داری بالا و پایین می پری چی شده عزیزم جات تنگ شده یا نه عجله داری بابایی و مامانی رو زودتر ببینی ما که بیصبرانه منتظریم ببینیمت ولی جداً امشب خیلی لذت بردم اینقدر بالا و پایین پریدی دیدم واقعاً برای خودت یه شیطون کوچولوی بابایی هستی .بابایی می خوام عجله نکنی فوق فوقش دیگه ۳-۴ هفته مونده .هر روز به فکر خودت و مامانی هستم تا هیچکدومتون کم و کسری نداشته باشین خیلی چیزا دوست دارم برات بگیرم ولی انشالله به دنیا اومدی وقت زیاده و دونه دونه به آرزوهایی که برای تو چیدم عمل می کنم .مواظب خودت باش دوستت دارم عزیزم

                             تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)