رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

خاطره دکتر رفتن

1389/12/19 17:52
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر گلم

دیروز من و بابایی رفتیم پیش خانم دکتر آذر میرزایی برای ویزیت هفتگی وای پسرم روز سختی بود مخصوصا برای بابایی آخه می دونی بابایی چند وقته ترفیع گرفته ولی متاسفانه بعضی از آدمها چشم ندارن موفقیت های بقیه رو ببینن واسه همین کلی مشکل براشون پیش می آرن امیدوارم وقتی تو پا تو این دنیا گذاشتی هیچ وقت با همچین آدمهایی روبه رو نشی

خلاصه دیروز تو اون ترافیک و شلوغی بابایی همش مجبور بود به تلفن جواب بدهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 و با چند نفر دعواش شد خیلی اعصابش خرد شده بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 ولی خیلی خودشو کنترل  کرد تا من ناراحت نشم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 ولی من برای بابایی خیلی ناراحت شدم .من ساعت ۶ رفتم داخل مطب خانم دکتر بعد از دیدن سونوی ۷ اسفند گفت که رشد تو وروجک خیلی خوب بوده و الان ۳۳ هفته و ۴ روزه ته من هم ۸۱ کیلو شده بودم و زمان تقریبی زایمان را هم ۲۰ فرورد ین  مشخص کرد که البته قبلش ۱۵ فرو ردین یه سونو دارم  ما خیلی عجله داشتیم که زودتر به دنیا بیای ولی مثل اینکه چاره ای نیست باید صبر کنیم . دوست داریم عزیزم

                 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mona(mamane elena
21 اسفند 89 15:51
omidvaram radin joon be moghe be donya byad va rooye mahesh o be moghe bebinin. omidvaram namdar o khosh ghadam bashe midoonam ke ba oomadanesh bishtar az peesh zendegitoon ro roshan o garm mikone. kheili movazebe khodet bash azizam va hessabi esterahat kon. har dotoono miboosasm