رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 18 روز سن داره

رادین مامان و بابا

یک گردش به یاد ماندنی

1391/6/19 22:50
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من و تو بابایی این بار به یک سفر متفاوت تر رفتیم .تعطیلات تابستانه ی بابایی، رفتیم شمال ولی با یه کم تفاوت،این بار رفتیم به ییلاقات شمال به اسم ییلاق برن که واقعا جای جالب و دیدنی بود که فکر کنم به روایت تصویر واضحتر میتوان بیان کرد.

رادین و آب بازی در حیاط خانه مادر جون

 

رادین و ادامه آب بازی .....

 

رادین و خاکبازی در حیاط خانه مادر جون

 

یک حمام صحرایی در فضای باز بعد از خاکبازی

 

رادین در ییلاق برن

 

و اینها هم یک سری عکس از طبیعت زیبای برن

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

طاهره مامان امیرعلی
17 شهریور 91 0:36
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان امیر رضا
28 شهریور 91 19:03
الهی چقدر بزرگ شدی عزیزم.خیلی وقت بود نیامده بودم اینجا.ماشالا چه ژسمل آقایی شدی برای خودت.
رادین
4 مهر 91 15:01
خوش به حالتون
ninipics
26 آذر 91 15:24
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... رادین جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
مامان زهرا
20 فروردین 92 5:45
سلام اقا رادین گل معلومه حسابی شیطونی کردی و خوش گذروندی