رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

رادین مامان و بابا

رادین پیش به سوی آینده

1391/6/17 0:37
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد کوچک با هوش مامان

هر روز که از در کنار با تو بودن میگذرد بیشتر باورم میشود که خداوند متعادل دعای مرا اجابت کرده و یک کودک باهوش و دوست داتنی به من عطا کرده است.

ناز مامان الان برای خودت مردی شده ای با خصوصیات و شخصیت متمایز از دیگران و مختص خودت.

در کل کودکی با شخصیت و آرام هستی رفتار یک بزرگ سال را داری که  این را نه تنها من بلکه هر کس دیگری که مدتی با تو آشنا میشود اعتراف میکند.الان کاملا میتوانی منظور خود را برسانی و به طرق مختلف خواسته ات را بگویی از تنش بیزاری و تا آنجا که صبر کودکانه ات اجازه میدهد صبر میکنی.

به آب میگی                   با

برای خواب میگویی                    لالالالالا

برای بالا رفتن از جایی یا رساندن دستت به جای بلند میگویی                       بالا بالا بالا بالا

برای از پله بالا رفتن یا پریدن از جایی یا عبور مانعی میگویی                       یح دووووو سی (١  ٢   ٣ )

وقتی کسی کار بدی انجام میدهد یا خودت کار بدی انجام میدهی میگویی               بدبدبدبدبدبد

وقتی میخواهی کسی را بزنی یا این منظور را برسانی میگویی   دددددددددددد

وقتی کار واقعا اشتباهی انجام دادی و من مجبورم تو را دعوا کنم (مطمین باش در غیر این صورت تو رادعوا نخواهم کرد) اصلا گریه نمیکنی سرت را پایین میاندازی و کمی بغض میکنی و بعد از مدت کمی میایی و سر و صورت من را بوس میکنی (یعنی ببخشید)    فدای اون بغض مردانه ات و  لبهای کوچک مچاله شده و بوس های کودکانه ات

 ولی متاسفانه من دیگر نمیتوانم از همه شیرین کاریهایت عکس و تصویر داشته باشم چون هر وقت دوربین را میاورم تا از تو عکس بگیرم کلی گریه میکنی و دور بین را میخواهی و من اصلا طاقت گریه های تو را ندارم.

در ضمن الان حدو د یک ماه است که تراشه ای الماس را با هم داریم کار میکنم پیشرفت فوق العاده ای داشته ای سه کلمه مامان و بابا و دست را میتوانی بخوانی و سی دی سری اول را هر روز یک بار صبح و یک بار بعد از ظهر با علاقه فراوان نگاه میکنی و کلمه هلو یعنی سلام را با لهجه کاملا انگلیسی تلفظ میکنی . علاقه فراوانی به این سی دی ها پیدا کرده ای و  نگاه کردن به آن را با تمرکز کامل و معمولا همراه با خوردن پاپکرن

 انجام میدهی.

 

رادین در حال کمک کردن به مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)