رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

آتلیه رفتن رادین

1390/9/9 3:43
970 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر قند عسل مامان

 

نمیدونی چقدر دل مامان بابا رو بردی عسلم. همه بهانه زندگی من و بابا شدی همه خوشی و همه هدف زندگیمون شدی رادینممممممممممممممم.

سه شنبه اوی آذر با هم رفتیم عکاسی نگاه فیلم تا این روزهای به یاد ماندنی رو ماندگارتر کنیم.کلی اسباب بازی و لباس برده بودم ولی مثل اینکه از عکاست خو شت نیومده بود همش بهش ذول زده بودی و من و بابا هر کاری میکردیم نمی خندیدی(آخه آقاهه موهاش بلند بود و به غیرت مردانه تو برخورده بود!!!!!)

بلاخره با هزار زحمت خندوندیمت و عکس های خوشگل ازت گرفتن. چند روز پیش رفتیم و عکس های منتخب رو انتخاب کردیم و قراره فردا بریم عکس هارو بگیریم .خیلی هیجان دارم اخه عکس هات خیلی بامزه بودن.

راستی پنج شنبه قراره بریم تبریز آنا کلی برنامه ریزی کرده قراره تو رو طی مراسمی عضو هیات های عزاداری امام حسین کنه.انشالله همیشه از دوستداران امام حسین باشی. دوستدار امام حسین بودن فقط اشک ریختن نیست اینه که واقعا معنا و مفهوم عاشورا رو درک کنی و بتونی تو زندگیت جاری کنی.انشالله 

من هم منتظر عکس هام هستم

 

ببینم انگشت شصت پام چه مزه ایه؟؟!!

 

 

انشتین من  در حال تماشای سی دی بیبی انشتین

 

 

مدل جدید خواب

مدل جدیــــــــدتر خواب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رادین کوچولو
10 آذر 90 15:13
سلام رادین جونم خوبی منم رادین!!! یادت نره عکسای قشنگتا برا ما هم بذاریا!!
خاطره مامان بردیا
20 آذر 90 19:43
مدل جدید تر خوابت خیلی باحاله