رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رادین مامان و بابا

شیرین کاریهای جدید رادین

1390/8/7 11:22
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم     

    

پسر نازم روزا به تندی برق و باد میگذره ولی به برکت وجود تو روز به روز شیرین تر و شیرین تر میشه . من و بابات تو دنیا تو رو بیشتر از همه چی دوست داریم و مطمئن باش هر کاری از دستمون بر بیاد برای موفقیت و شادی تو انجام میدیم.

من همه سعی خودمومیکنم تا وقت کنم و ویلاگتو تند تند به روز کنم ولی از صبح که بیدار میشیم ترجیح میدم کل وقتمو بزارم  و به تو برسم چون آرزو دارم آدم موفق و با هوشی باشی و تو همه جوانب بهترین باشی  برای رسیدن به این هدف در مرحله اول باید به تغذیه تو خوب برسم تا از لحاظ مغزی و حافظه ای به امید خدا نه تنها مشکلی نداشته باشی بلکه خیلی قوی باشی.من به اصلا از این قطره های ویتامین و ..نمیدم چون اعتقاد دارم این مواد ساخته دست بشر هیچ وقت نمیتونن جای مواد طبیعی رو که خدا آفریده رو بگیرن چون علم بشر هنوز به اون درجه نرسیده که بتونه ادعا کنه با محصول آفریده شده خدا برابری میکنه و این مواد طبیعی مسلما اثرات خیلی بهتری دارند ولی به جای این ویتامین های مصنوعی من هر روز سعی میکنم از انواع میوه ها حتی اگه کم هم بخوری به تو بدم تا از مجموع ویتامین ها هر روز به بدنت برسه و هر روز صبح یه نوع غذا با مواد تازه و گوشت های محلی که بابا مخصوص شما میخره درست کنم تا مطمئن باشم از لحاظ تغذی ای کامل باشی تو هم که توی خوردن به دایی ها رفتی و اصلا به هیچ چیز نه نمیگی و با اشتها میخوری فدای اون جویدن نازت برم که کاملا بلدی تو دهنت بچرخونی و بجوی من که عاشق این هم هستم که به تو غذا بدم و بشینم و جویدن تو رو نگاه کنم.در ضمن تا حالا مجموعه بیبی انشتین رو تا ٦ ماه رو کامل دیدی و به امید خدا بقیه رو هم برات میذارم  تا ببینی .

هر روز که میگذره شیطون تر و شیطون تر میشی از کارهای جالبی که تازگی ما انجام میدی:

١-میتونی بشینی

 رادین  لباسهایی  رو که دایی ها از ترکیه آوردن  پوشیده و نشسته

٢-میتونی با روروئک راه بری

 

با روروئک همه خونه رو زیر پا میزاری

 

اولین باری که رادین به تنهایی پا به فضای بیرون خانه گذاشت

 

رادین و دوستش محمد یاسین در فضای جلوی خانه

٣- شیر که میخوای برمیگردی و تو چشام نگاه میکنی

 

٤-وقتی با تکیه با لبام میگم باااااباااا تو هم تقلید میکنی و میگی باااباااا البته تو این زمینه به بابات بیشتر احساسات نشون میدی

٥-وقتی میخوای که بغلت کنم دستاتو باز میکنی و بالا میبری و تو صورتم نگاه میکنی مخصوصا وقتی تو روروئک هستی

٦-غروب ها که بابات از سر کار میاد و با هم میریم در رو باز کنم تو بغل من چنان احساساتی به بابات نشون میدی که نگو و نپرس دست ها و پاهاتو چنان تکون میدی و خودتو میکشی به طرفش که بابات کلا یادش میره خسته بوده .

٧-با توجه کامل برنامه کودک نگاه میکنی

 

رادین غرق در برنامه خاله شادونه

 

عکس های متفرقه

رادین پائیزی

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن مامان رادین
28 آبان 90 14:10
عزیزممممم. چه پسر نازی.هزارماشاالله.
diba
21 آذر 90 0:28
خدا نگهش دار گل پسرتو دامادش کنی