رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

رادین مامان و بابا

رادین خوش تیپ

1390/3/29 0:40
1,900 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر ناز و خوشگل و خوش تیپ من

 

پسرم مامانی عاشق اینه که هر روز لباسهای خوشگل تنت کنه و تو رو تماشا کنه کلی هم لباسهای خوشگل برات خریده ولی تا امروز جرات نمی کردم تو رو با شورت و آستین کوتاه ببرمت بیرون ولی امروز خاله سهیلا به من جرات داد و گفت نترس طوری نمیشه و من لباسی رو که خیلی دوست داشتم تنت کنم پوشوندم و رفتیم خرید همه داشتن تو رو نگاه می کردن ترسیدم دخترا بدزدنت مامانی !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mami
29 خرداد 90 1:23
bokhorameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeteshghamiii azizaaam
مامان ***
29 خرداد 90 19:16
پسرت خیلی ملوسه خیلی نازه اسفند دود کن براش وبرای ما هم آرزو کن تا چنین لحظات زیبایی رو تجربه کنبم
طيبه مامان پوريا
30 خرداد 90 13:10
چه پسرت نازه خدا حفظش كنه .....اينم وب پسرم دوست داشتي سر بزن
طيبه مامان پوريا
30 خرداد 90 13:10
http://www.por.niniweblog.com/
مامان عسل و آریا
3 تیر 90 13:26
وای ماشالله.خدا براتون حفظش کنه.عزیزدلم از الان معلومه آقاست.انشالله که درکنار رادین نازتون خوشبخت تر بشید.
مامان سينا
4 تیر 90 11:11
سلام عزيزم ماشالله چه پسر نازي دارين خداحفظش كنه پسر ناز و خوشتيبتونو از طرف من ببوسيد درضمن ممنون كه به ماسرزديد.
شیدا
29 تیر 90 1:05
اعظم من نگرانم! پسرتو تنها نفرستیا بیرون دخترا امونش نمیدن!