رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره

رادین مامان و بابا

درد دل مادرانه

1390/3/28 23:18
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

کاری با مامان کردی که حتی یه لحظه هم بدون تو نمی تونم بمونم وقتی خوابیدی خیلی معصوم میشی بعضی وقت ها ساعت ها میشینم و به چهره معصوم و خوشگلت نگاه می کنم و  کلی سوال تو ذهنم میان و میرن اینکه در آینده چکاره میشی و ایا من میتونم به رسالت خودم به عنوان مادر و به عنوان مشوق پیشرفت هات عمل کنم یا نه. به این فکر میکنم که تو الان مثل یه سی دی خام هستی و چه مسیولیت بزرگی به گردن من هست که این سی دی رو با چی پر کنم که هم خودت راضی باشی هم خودم و هم خدایمان .همیشه از این هراس دارم که غفلت کنم و زمان انجام کاری بگذره  به همین خاطر از مدت ها قبل برنامه هامو چیدم .از ماه سوم قصد دارم آموزش دادن به تو رو شروع کنم سی دی ببیبی انیشتن گرفتم و سی دی آموزش زبان انگلیسی رو هم کم کم شروع می کنم از خدا میخوام تو راهی که در پیش گرفتم هر دومونو کمک کنه.الان که دارم این مطالب رو مینویسم تو بغلم خوابیدیniniweblog.com

یه ساعتی میشه که خوابیدی با اینکه پاهام خواب رفتن ولی دلم نمیاد بذارمت زمین و دوست دارم تو بغلم بخوابی.خواب های خوب ببینی گل پسرم.

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane amir ali
29 خرداد 90 22:45
vai khoda joon .ye nini.mobarak basheh.yadet nareh ye gosfan vasash aghigh koni.ta salamat bemooneh.mashalah.mersi be ma sar zadi.ama az dasteh in arayeshgarha.na baladan.pesaramoo che kar kardan. radin ro didam yadeh khodam oftadam.boosssssssssssssssssss