رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

رادین مامان و بابا

یک خصلت عجیب رادین

1391/4/9 16:07
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

اتشالله همیشه سالم و همین طور شیطون باشیچشمک

عزیز دل مامان از وقتی خیلی نیینی بودی یعنی از سه ماهگی به بعد یه مورد خیلی عجیب در مورد تو توجه من رو جلب مبکرد ولی هر بار میگفتم نه دارم اشتباه میکنم ولی الان که کارهات هدفمند تر و با اراده تر شده مطمین شدم این کارت ارادی هست.

هر وقت تو تلویزیون صدای اذان یا قرآن میامد تو با تمام توجه به اون گوش میدادی و تمرکز و توجه کامل روی اون داشتی و حتی اگه کسی مزاحمت میشد گریه میکردی یعنی دوست نداشتی کسی تمرکز تو رو به هم بزنه.الان که بزرگتر شدی و یک یال و دو ماهت این رفتارت برجسته تر شده. صبح که از خواب پا میشیم من تلویزیون رو روشن میکنم ولی تو هیچ توجهی روی هیچ کدوم از برنامه ها حتی برنامه کودک نشون نمیدی ولی موقع اذان که میشه و صدای قران از تلویزیون پخش میشه میال جلوی تلویزیون وایمیسی و با تمام توجه نگاه میکنی و تازگیها مثل اونها داری میخونی و با زبون خودت داری مثل صدای قاری صدا درمیاری و سعی میکینی بخونی ؟؟!!

من واقعا در تعجب میمونم و از خدا میخوام اگر تو و مارو لایق بدونه تو عزیز دلم تو راه قران قدم بزاری و در کنار موفقیت های درسی ،حافظ و قاری قران هم بشی.

 من سعی میکنم یک بار هم شده فیلم تو رو در این حالت بگیرم ولی هر بار آوردم فیلم بگیرم دیگه نمیخونی ولی امروز بابایی سه پایه دوربین رو آورده نصب کرده تا شاید بتونم فیلمتو بگیرم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهرام
17 تیر 91 17:21
جای تعجب نداره مهربان ما زبالاییم و بالا میرویم ... روح پاک کودکان به وسعت صداقت و خلوص بهشتی بودنشون فطرتا الهیه انشاله خدا رادین شما رو از راد مردان این مرز و بوم کنه و سایه پر مهر شما و پدر همواره بالای سرش مستدام باشه به طور اتفاقی با شما آشنا شدم...دنیای عجیبیه .. تفاوت بین زندگیها خیلی وقتها مغز ما رو به چالش میکشونه خوشحال میشم به من هم سر بزنی ارادتمند : بهرام