رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

رادین مامان و بابا

نظرات (9)

مامان ایدین وایلین
28 اردیبهشت 91 23:46
رادین جونم عسلم تولدت مبارک خیلی ناز شدی دیگه کلای آقا شدی عسلم
مبین فرفری
29 اردیبهشت 91 15:39
مامانو بابا دستتون درد نکنه چه عکسهای قشنگی شده
مامان حباب
2 خرداد 91 20:59
سلام. چه عکسای قشنگی. چه وبلاگ شیکی! خیلی قشنمگن. ایشالا عکسای عروسی رادین جونو بذاری.
راستی منم 1وبلاگ جدید دارم. اجازه میدین وبلاگ رادینو لینک کنم؟
خوشحال میشم به وبلاگ منم 1سر بزنین!
1hobab1.blogfa.com
اگردوست داشتید همدیگرو لینک کنیم برام نظر بذارید. منتظرتون میمونم.
ممنون


خواهش میکنم خوشحال میشم.
شقایق.مامان حباب
11 خرداد 91 22:03
سلام. معذرت دیر اومدم. من وبلاگ رادین جونو با اجازتون لینک کردم. شمام اگه دوست داشتید وبلاگ منو لینک کنید.
شقایق.مامان حباب
11 خرداد 91 22:10
راستی مامان جون رادین من خیلی از اون ثانیه شمارا که میذارن اون بالای وبلاگ خوشم میاد اما کدش رو پیدا نکردم. تاحالا به دوتا مامان دیگه گفتم برام تو وبلاگم بذارید ولی برام نذاشتن. اگه برات زحمتی نیست و تونستی بیا تو وبلاگم کد اونو هم برام بنویس.. ممنونم
شقایق.مامان حباب
13 خرداد 91 12:29
سلام مامان جون رادین. چرا نیومدی آپ کنی؟ بیا دیگه دلم واسه رادین جونی تنگ شده..
شقایق.مامان حباب
15 خرداد 91 11:47
مامان رادین سلام. بیا دیگه. چقدر دیر کردی. خیلی وقته آپ نکردی... دلم واسه امیرعلی تنگ شده آخه.
فرناز مامان رادین
15 خرداد 91 13:41
عزیز خاله چه زود بزرگ شدی تو.تولدت مبارک رادین گلی
مامان كاميارناناسو
13 تیر 91 0:26
چه عكس هاي قشنگي داره رادين جونم!