رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 27 روز سن داره

رادین مامان و بابا

بی خوابی های شبانه

1389/12/11 1:39
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

 

                     تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

سلام پسر گل و شیطونم

می دونی الان ساعت ۱ نصف شبه ۱۰ اسفند هشتاد و نه است و تو الان دقیقا ۷ ماه و ۲۵ روزه ته مثل اکثر شبهای این ماه ورجه ورجه های تو تازه شروع شده

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تو دلم اینقدر تکون می خوری که خوابم نمی بره تازه اگر هم خوابم ببره با یه لگد مامانی رو بیدار می کنی اکثر شبها از ترس لگد های ناگهانی تو نشسته می خوابم

از اینکه تکونهاتو احساس می کنم خیلی خوشحالم و برای هر تکونت خدا رو شکر می کنم ولی می دونم حوصله تو هم اون تو سر رفته ولی تحمل  کن عزیزم من هم بی صبرانه در انتظار دیدن پسر گلم هستم به امید اون روز خدا نگه دارتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

الان ساعت ۲.۵ است و مثل اینکه خوابت برد دیگه تکون نمی خوری من هم خیلی خوابم میاد شبت به خیر ناز مامان قربون خوابیدنت برم

      

                    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)