رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

رادین مامان و بابا

رادین کلک

1390/11/15 13:35
935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر من ،سلام قند و عسل من، اللهی همیشه همین جوری خندون و شاد باشی و با هر قدمی که بر میداری غرق در شادی بشی و این روحیه لطیف کودکانت همیشه همین طور لطیف بمونه و هیچوقت تحت تاثیر روزگار قرار نگیره.

عزیز دل مامان که هر نفسم به نفس های تو بنده

این روزا با شور و اشتیاق داری راه میری و روز که میگذره تواناییهات در راه رفتن بیشتر میشه و همچنین توانایی کلک زدنهات چشمک

 وقتی که نمیذارم به بعضی چیزا مثل لب تابم دست بزنی یه کم میری اون طرفتر و یه دور دور خودت میچرخی تا به خیال خودت من ندونم به کدوم سمت میخوای بری و یه دفعه میری سمت لب تاپ ؟؟!!!

من هم دل تو رو نمیشکنم و وانمود میکنم کلک خوردم و وقتی خودتو میرسونی به لب تاب  غرق در شادی میشی.

امروز دو روزی میشه که یاد گرفتی دست بزنی و خودت لبه مبل رو میگیری و بلند میشی. از شیرین کاریات عکس چندانی ندارم چون اکثرا فیلم گرفتم به امید روزی که با خودت بشینیم و نگاه کنیم و ببینی چه شیطونی بودی . اللهی مامان فدای شیطونیات بشه

 

سلام مامان میخوای برم نون بگیرم ؟

 

مامان عکسمو نگیر زشته !!!!!خجالت

 

 

نگفتم نگیررررررررررررررررررررررررررررررعصبانی

 

 

حالا ماه شدمنیشخند

 

 

خوب چیه میخواستم ببینم پستونک من این تو نیست؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دخترخاله رادین
15 بهمن 90 13:16
سلام پسرک ناز الهی فدای شما شم من که انقدر نگاه شیرینی داری به رادین ما هم سر بزن خیلی خوشحال میشه دوستی مثل شما داشته باشه
مامان كاميارناناسو
14 تیر 91 1:02
عكس اخريه چه معصوم شده