رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 25 روز سن داره

رادین مامان و بابا

اولین قدمهای مستقل اما لرزان رادین

1390/10/20 16:40
780 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

عزیزم الهی فدای اون قدمهای نازت بشم امروز برای اولین بار دو قدم به تنهایی راه رفتی. از چند روز پیش مبل رو می گرفتی و در امتداد مبل به تنهایی راه میرفتی ولی امروز به مبل تکیه دادی و وقتی گفتم بیا بیا عزیزم ، بدون اینکه دست منو بگیری لرزان لرزان دو قدم به طرف من اومدی و خودتو تو بغلم انداختی ، فدای اون قدمهای لرزانت بشم من. چند بار همین کارو تکرار کردی ولی دیگه حسابی خسته شدی نهارتو خوردی و الان که من دارم این مطلبو می نویسم خوابیدی.

انشالله در زندگی همواره در راه درست، استوارانه قدم برداری.

آمین

 

            

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رادین
30 دی 90 16:01
مبارک باشه هوووورا
ابوالفضل
20 فروردین 91 19:50