رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

رادین مامان و بابا

خواهر رادین به دنیا اومد

1392/8/20 16:32
1,834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

قند عسل مامان این روزها یه کم به هم ریختی آخه داری با اولین و بزرگترین مشکلی که تو زندگی باهاش برخورد کردی دست و پنجه نرم میکنی

آره عسلکم امروز هفتمین روزیه که خواهر تو به دنیا اومده و درک و فهم این موضوع برات خیلی سخته و من وبابات کاملا این موضوع رو درک میکنیم و سعی میکنیم آروم آروم تو رو با این موضوع وفق بدیم

تو پسر کاملا فهمیده ای هستی و من مطمین هستم به زودی نه تنها با این موضوع به راحتی کنار میای بلکه از اینکه آیلین در کنار ماست خوشحال هم خواهی بود

این هم عکس آیلین خواهر رادین

 

 

فکر نکنین رادین به خاطر اینکه آیلین بغل مامانه گریه میکنه نه؟؟!!!!

دیدین گفتم رادین داره  بوسش میکنه میخوابونه و با آبجی بازی میکنه؟!! (رادین در مراحل اولیه پذیرش ایلین)

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

دختر عمه جون
29 آبان 92 12:34
آیلین ورادین عزیز دوستتان می دارم
عمو فرزین
14 آذر 92 21:31
سلام رادین عزیز به دنیا آمدن آیلین عزیر را به شما و خانواده محترم تبریگ می گوییم. قدم نو رسیده مبارک امیدوارم همیشه و در تمامی مراحل زندگی در سایه خداوند بزرگ و پدر و مادر عزیزتان موفق باشید. ممنون
شايان
17 آذر 92 15:24
قدم نو رسيده مبارك به سلامتي.ماشاله به اين فرشته ها. اما ماماني خييييييييييييلي بيشتر هواي رادين رو داشته باش چون مي فهمه اما ايلين هنوز ني نيه ممنون از راهنماییتون حتما به توصیتون عمل میکنم.
یاسمن مامان رادین
22 آذر 92 14:34
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم.به دنیا خوش آومدی آیلین جوون. امروز داشتم نظرات وبلاگم رو نگاه میکردم که شما برام نظر گذاشته بودی زمانی که من 7 ماهه بودم. البته الان رادینم 2 سالش شده. اومدم به وبلاگتون سر بزنم دیدم یه نی نی دیگه به جمعتون اضافه شده. قدم مبارک باشه. قربوون رادین برم که خواهردار شده. ممنون انشالله رادین هم به زودی خواهر دار بشه
دختر عمه جون
22 آذر 92 16:14
آیلین جون به مامانی بگو لباس های خوشگلت و بزاره تو سایت مامانی ددددددددددددددد