رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

رادین مامان و بابا

تولد رادین با تاخیر

1392/5/12 14:04
957 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر نازم

امسال هم مثل سال پیش روز ٢٠ فروردین که یکی از بهترین روزهای خداست جشن تولد دو سالگیتو گرفتیم البته به صورت خصوصی چون خونمون کوچیک بود ولی به امید خدا امسال میخوام برات یه جشن تولد بزرگ بگیرم.

روز ٢١ فروردین رفتیم آتلیه و برات کلی عکس های خوشگل گرفتیم.

هفته بعدش عکسهات آماده بود ولی من تاالان موفق نشدم عکس هاتو بزارم تو وبلاگت میدونی چرا؟؟!سوال

در جریان اسباب کشی به منزل جدید آقا رادین به مامان کمک کرد و دفترچه یادداشت مامانی رو جا داد تو جا سی دی لب تاب مامان و یگه سی دی از ائن روز کار نمیکنه تازه اومدی و به من میگی بیا بیا مامان ببین ممک میکنم؟؟!!!

خلاصه این ممک کردن رادین باعث شد که من تا الان معطل درست شدن لب تاپم هستم تا عکس هاتو بذارم تو وبلاگت فعلا این عکس رو که بابات با موبایلش تو آتلیه انداخته میذارم تا بعدا

 

 این هم یه عکس از مراسم تولدت توخونه

رادین در حال تست کیک تولدش!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

farnaz
1 آذر 92 23:04
happy birthday