رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

رادین مامان و بابا

خوشبختی یعنی................

1391/11/19 17:12
902 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبختی میدونی یعنی چی ؟

خوشبختی یعنی دستهای کوچولو غرق کرده پسرم که از ترس اینکه هاپو نخوردتش رفته زیر لحاف و دستاشو گداشته رو صورتم که مواظب من باشه که هاپو منو  هم نخوره

خوشبختی یعنی نفسهای پسرم که رفته  زیر لحاف و سر من هم کشیده زیر لحاف و نفسهاش میخورده به صورتم و میگه لفت لفت (یعنی نترس مامان رفت) 

خوشبختی یعنی صدای ترسیده ولی مطمئن پسرم که میگه هاپو بلو هاپو بلو هاپو بلو  نه به خاطر خودش بلکه به خاطر اینکه فکر میکنه من از هاپو ترسیدم

باور کنید برای اولین بار خوشبختی را با تمام وجود حس کردم

 

   خوشبختی در کنار ماست کا فیست حسش کنیم.

                                                                         

  

 

                                      

 

                                                                                              

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
20 فروردین 92 3:48
عزیزم تولدت مبارک
tiffany
20 فروردین 92 19:57
منم بچه ميخوام ولي هنوز واسه من زوده