رادینرادین، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

رادین مامان و بابا

یک شروع تاریخی

1391/4/14 0:49
936 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه امید مامان

با تمام نقشه هایی که در دلم برای تو و آینده تو دارم و داشتم بلاخره شروع آموزش تو عزیز دلم را شروع کردم.آره شب 6 تیر ماه بعد ازاینکه مقاله سمینار شریف را تمام کردم و فرستادم کارت های آموزش خواندن و نوشتن را که مدتی پیش آماده کرده بودم شروع کردم . این کارت ها عکس ها و اسم حیوانات مختلفی هست که به شگردهای مختلف سعی میکنم توجه تو را به آنها جلب کنم. این روشها را نمیتونم دقیقا توضیح بدم چون منحصر به فرد هستندچشمک

الان بعد از 5 روز صبح که از خواب بیدار میشی دنبال کارت هات میگردی تا بازی کنی. تقریبا میدونی کدوم به کدومه از بین اونها جوجه و گربه رامیگی و میشناسی و وقتی موش رو میبینی بوسش میکنی چون فکر میکنی من میگم بوش به جای موش ؟؟!!!خنده

عزیز دلم من که خیلی امیدوارم پبیشرفت خوبی داری .تشویق

به امید روزهای پر از موفقیت و کامیابی برای تو عزیز دلمبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق.مامان حباب
30 تیر 91 18:18
سلام عزیزم چه خوب کاری میکنی...... رادینم ایشالا همیشه موفق باشی خاله... راستی مامان رادین خیلی وقت بود نبودی.... و فکر کنم منو یادت رفته چون تو لیستت نیستم...
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 91 16:40
تشریف بیارید من و محمد آپ شدیم خوشحال میشیم
شقایق.مامان حباب
6 مرداد 91 14:52
سلام دوست من آدرس وبلاگم تغیی کرده و دیگه تو قبلی چیزی نمینویسم از این به بعد هر وقت خواستی بیای بیا اینجا http://hobabkocholo.niniweblog.com
مرمر
10 مرداد 91 18:05
عزیزم به اون مامان تنبلت بگو یه حالی از ما بپرسه


خاله مامانم تقصیر نداره آخه همش مسافرت هستیم؟؟!!!!
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 17:22
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
مهدي
25 مرداد 91 10:15
سلام.ضمن عرض خسته نباشيد مي خواستم بپرسم معني دقيق رادين چيه؟


سلام رادین یعنی جوانمرد با همت و با اراده
خاله اکرم رادین
30 مرداد 91 0:20
سلام عزیز دلم،شیرین کاریات دل خاله رو برده قربونت برم،این سری که اومدم تهران واقعا نمیتونم دل بکنم